logo
winkelwagenkassa

Uw winkelwagen is leeg

FAQ

Hoe plaats ik een bestelling?

Een product zoeken

Op iedere pagina van de site eroticgarden.nl vindt u aan de linkerkant een menu met daarin de productcategorieën. Door met uw muis op een categorie te klikken, kunt u alle producten uit de desbetreffende categorie zien. Vervolgens kunt u door op de productfoto of door op ‘meer info’ te klikken, verdere details van het product bekijken (bijv. maten en prijs).

Om zelf een product te zoeken, gebruikt u de zoekbalk aan de rechterkant op iedere pagina. Vul hier uw zoekterm in en doorzoek de complete productdatabase van eroticgarden.nl.

Hieronder treft u een aantal voorbeelden aan van zoekopdrachten die u via deze zoekbalk kunt invoeren.

  • Tarzan Vibrator
  • Sexy Lingerie
  • Glijmiddel
  • 2670-12 [artikelnummer van fabrikant of eroticgarden.nl]

De volgorde waarin de zoekwoorden ingetypt worden, maakt niet uit. Wel is het belangrijk dat tussen elk zoekwoord of zoeknummer een -spatie- ingetypt wordt.

Producten in de winkelwagen plaatsen

Door op de productfoto of op ‘meer info’ te klikken, gaat u naar de productpagina. Op de productpagina vindt u naast een uitgebreide omschrijving ook een button met daarin de tekst ‘Voeg toe aan winkelwagen’. Door hierop te klikken, ‘vliegt’ uw product in uw winkelwagen. Uw winkelwagen blijft altijd rechtsboven staan.

Een bestelling plaatsen

Om de producten in de winkelwagen daadwerkelijk te bestellen, klikt u op de tekst ‘Afrekenen’ die u rechtsboven in het beeldscherm onder "Winkelwagen" vindt.

Klik op "Volgende Stap" en vul de gevraagde gegevens in. Vervolgens drukt u op "Voltooien" om de bestelling definitief te maken. U komt daarna, afhankelijk van uw betaalmethode, terecht bij een betaalscherm. Indien u voor vooruitbetalen kiest, ontvangt u de overboekingsgegevens per e-mail.

Welke betaalmogelijkheden heb ik?

U kunt bij ons beetalen via iDEAL of Creditcard.

idealmaestromastercardvisavpay

Wat zijn de verzendkosten?

Zie hiervoor de pagina: Verzendmethoden.

Wat doe ik als het artikel defect blijkt?

Indien u een defect wilt melden, kunt u hiervoor een serviceformulier op onze website invullen of u kunt telefonisch contact opnemen met onze klantenservice.

Klik hier voor het invullen van het contactformulier.

Kan ik mijn producten retourneren?

Ja, dat kan. Zie hiervoor de pagina: retourinformatie.

Wat is de reactietermijn?

Wij doen ons best om op iedere aanvraag of melding binnen één werkdag te reageren. Mocht u onverhoopt na 2 werkdagen nog geen reactie van ons hebben ontvangen, neem dan telefonisch contact met ons op: 06-15468657.

In geval u een serviceaanvraag over uw postpakket heeft gedaan, is het vaak niet mogelijk om in twee werkdagen inhoudelijk op de aanvraag te reageren. Dit komt omdat we in veel gevallen uw aanvraag door moeten sturen naar PostNL die de aanvraag vervolgens inhoudelijk zal toetsen. De reactie kan in die gevallen vaak enkele dagen duren. Wij vragen hiervoor uw begrip. Mocht u benieuwd zijn naar de status van uw aanvraag dan kunt u mailen naar ons of bellen naar tel. 06-15468657.

Wat zijn de algemene voorwaarden?

Klik hier voor onze algemene voorwaarden.